We are open

Misure di sicurezza per la visita alla mostra

Nel rispetto delle normative anti COVID-19, è fondamentale la collaborazione di tutti i nostri visitatori che invitiamo a leggere le seguenti indicazioni.

1

Indossa sempre la mascherina durante tutta la permanenza a La Fondazione.

2

Mantieni sempre la distanza interpersonale di almeno 1 metro e non creare assembramenti.

3

Cura l’igiene delle mani ed evita di toccare occhi, naso, bocca e in generale il viso.

4

Limita all’indispensabile il contatto con le superfici comuni.

We are open

Safety measures for visiting the exhibition

It is crucial that all visitors cooperate if we are to successfully implement government measures to contain the COVID-19 epidemic. We would therefore urge you to read the following instructions with the utmost care.

1

Wear a mask covering your nose and mouth at all times while visiting La Fondazione

2

Please always stay at least 1 mt. From other people and do not form groups or crowds.

3

Keep your hands clean and avoid touching your face, especially your eyes, nose and mouth.

4

Touch public surfaces (such as banisters, etc.) as little as possibile.